Monday 23 February 2009

UGHH. WHOA~

im fucked up. again. ughh. im so pissed off! palui. today, aku kan ambil my brother and sister di MS bagas national day. before that my nenek liat this movie "INTAN" so, aku ikut liat jua lahh. aku liat half saja pasal, ceritanya ani macam me and aw ah so. awal awal he believes me yang aku inda curang. banar pulang. aku INDA curang. behapa jua aku kan curang? menyusah kan aku saja. yalah, this guy, namanya Rado kah? whatever lah. yatah, ia ambil this girl; Intan dari keraja nya. then, masuk kereta. lapas tu si rado ani marah marah pasal apakahh.. ia pikir si intan curang. thenn, ia pecaya kan si intan. like me, ia pecaya aku. lapas tu rado nampak si intan paluk this other namanya romy. i think. sebenarnya ia tepaluk. ok, my story; aku putus with this guy yalah, ada arah facebook ani kan, something lahh. si aw ah so tebaca. ia jealous. and ia tepikir aku curang. then, kami putus. i cried! berabis. masa malamnya, ia msg aku; "hy fiqah, mau go back?" ahhh! aku abis credit! haha. i laughed. and teriak ka, minjam mobile!! ia cakap au. so, aku msg aw ah so, yess =) -fiqah. hahaha. panaaaaaaaaaat. hehe.

No comments:

Post a Comment